Ce am invatat la T.I.C. in primul semestru



In acest prim semestru la orele de T. I .C. (Tehnologia Informatiei si Cunostintei) am invatat sa scriem in Microsoft Word, sa modificam textul si anumite comenzi specifice, sa creem blogurile noastre proprii cu ajutorul g-mail-ului. Orele au fost frumoase si mi-au placut pentru ca am invatat chestii noi care mi-au dezvoltat abilitatile mele in cadrul calculatoarelor. Domnul profesor Nemeth Radu este profesor in scoala noastra si este indrumatorul nostru la aceasta materie. Fiind pe profilul de constructii nu aveam abilitatile colegilor de la productie media, dar cu ajutorul profesorului am reusit sa ne mai imbunatatim cunostintele si sa stim macar o parte din ceea ce restul stiu. Ma bucur pentru cunostintele dobandite si pentru orele minunate pe care  le-am avut.

Comentarii

Postări populare